תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

טיפים לבחירת מנורה לחדר אמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד מחללי הבית המאתגרים ביותר לעיצוב וכל שכן, להתאמת תאורה. מדובר בחלל בעל חשיבות מרכזית בבית בין אם הוא קטן וצפוף ובין אם הוא מרווח ומפנק.
תאורה לחדר אמבטיה

בחירת נכונה של מנורה לחדר אמבטיה יכולה לשנות את החלל ולהוסיף המון סטייל תוך שמירה על החשיבות הפונקציונאלית שלה.

מה לקחת בחשבון בעת התקנה ובחירת מנורה לחדר האמבטיה:

גובה התקרה

כשהתקרה נמוכה וחלל האמבטיה קטן, תאורה בולטת מדי יכולה ליצור תחושה של צפיפות גדולה יותר. במקרה של תקרה נמוכה יחסית, אנו מציעים להתקין מנורה צמודת קיר כתאורה מרכזית שתעניק אור מספק. אם יש לכם תקרה גבוהה וחלל גדול מספיק, אתם בהחלט יכולים לשקול תאורה קצת יותר בולטת.

זרוע קיר סייפן פליז

האוירה  

בחירת גוון האור בחדר האמבטיה תלויה באווירה שתרצו ליצור בהתאמה לקו העיצובי שבחרתם, לגוון הקרמיקה והאביזרים הנוספים שהוספתם. גוון אור לבן קר נותן תחושת ניקיון רבה יותר. עיצובי חד תעשייתי ומודרני. ואילו בחירת גוון אור רך יותר כמו שימוש בנורות פחם יתאים יותר לסגנון עיצוב כפרי.

פרופיל אפ דאון עם בסיס מרחף

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%A4%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%93-pcb/

מרכזיות המראה בחדר האמבט

חדר האמבטיה, עומד לרשות בני הבית לשימושים שונים. כאשר לרוב המראה היא האלמנט המרכזי. בין אם מדובר בגילוח או איפור רצוי לבחור תאורה ממוקדת יותר כמו למשל, תאורת מראה פרונטלית.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%90%D7%A4-%D7%93%D7%90%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%97%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%96/

פיזור גופי תאורה

כדי לייעל את נושא התאורה בחדר האמבט, היינו מציעים לכם להפעיל מעט יצירתיות ולבחון אפשרות לכמה נקודות תאורה, שיפוזרו לפי הצורך שלכם ובני הבית הנוספים. גם יתן מענה לפרקטיות מול המראה וגם ייצור אווירה רומנטית מלאה בסטייל. פיזור גופי תאורה מאפשר לכם לשלוט בכמות התאורה בחדר, ללא צורך בהפעלת כל גופי התאורה בו זמנית כל הזמן. בנוסף, תאורה כזו תאפשר לכם להתקין גוף תאורה מרכזי קטן ופחות בולט על התקרה או על אחד הקירות המרכזיים.

בטיחות

כפי שהזכרנו מדובר בחלל רטוב ולח. שימו לב שעדיף תמיד לבחור גוף תאורה סגור שיהיה מוגן מפני הלחות הקיימת בחדר האמבטיה ומותאם לפי התקן המקובל.

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים