תמיד לרשותכם: 8659*

shekaveteka@gmail.com

בחירת תאורה מעל אי

במרכזו של בית החלומות שלכם עומד מטבח, בו יבעבעו סירים מהבילים שריחם נישא למרחקים, ובמרכזו של המטבח עומד אי, סביבו יתקבצו בני הבית, יאכלו, ישתו וידברו זה עם זה. אי המטבח הוא לב לבו של הבית הבורגני, מדורת השבט של המשפחה המודרנית.
8jpg

קרדיט לצילום: סיוון אברג'יל

 אם זהו אי עבודה או אי המשמש כשולחן אוכל, לכל אחד מהשימושים הללו ניתן להתאים גופים וסוגי תאורה ייחודיים.

תאורה מעל אי בהתאם לפונקציונליות

במידה ומדובר באי מטבח המשמש לעבודה והכנת מזון, חשוב להשתמש בתאורה מעל לאי ממוקדת, בהירה ועוצמתית ע"י ספוטים שימוקמו מעל האי למניעת הצללות או לבחור בגוף תאורה לינארי צמוד תקרה או שקוע בה, משולב בנורות לד בגוון קר ויוצר משטח מואר ונוח לעבודה. ניתן גם לבחור בשלושה-ארבעה גופי תאורה קטנים, זהים, שישולבו נורות לד בהירות וייתלו בגובה נמוך מעל האי, כך שיספקו תאורה ממוקדת  ועוצמתית לצד אלמנט דקורטיבי שמדבר את השפה העיצובית של המטבח. החלק הזה צריך להיות משולב בחלק הראשון שמדבר על תאורה ממוקדת.

https://shekaveteka.co.il/product/%D7%A9%D7%A7%D7%95%D7%A2-%D7%9C%D7%93-%D7%A0%D7%A9%D7%9C%D7%A3-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%9F-%D7%9C%D7%91%D7%9F/

אם האי משמש כשולחן אוכל במרכז המטבח עבור דיירי הבית, נעדיף להשתמש בתאורת אווירה אינטימית אך ממוקדת בעוצמה בינונית שתאפשר אכילה בצוותא סביב השולחן. לצורך כך ההמלצה היא להשתמש בגוף תאורה דקורטיבי גדול או מספר גופים קטנים התלויים בגובה נמוך למדי, ממוקמים בדיוק מעל משטח האכילה. רצוי לשלב עם נורות פחם לד המספקות תאורה עמומה וחמימה או נורות לד רגילות בגוון חם.

דרך נוספת ויצירתית להאיר את אי המטבח ולהוסיף לו נראות אלגנטית וייחודית היא להתקין פרופילי תאורה שקועים בקווי המתאר של האי, דבר היוצר תאורה ומסתורית, המשרטטת בחלל את הסילואט של האי ומעניקה לו טאץ' תאורה שיקי ומיוחד.

צריכים עזרה בעיצוב תאורה לאי המטבח? אחד ממעצבי התאורה המומחים שלנו ישמח לעזור לך להתאים את התאורה המושלמת.
לשיחת ייעוץ חינם עם מעצב תאורה לחצו כאן >>  

קבלו ייעוץ עם מעצב תאורה מומחה בטלפון, חינם! וללא התחייבות

פוסטים אחרונים