תקנון

חברת תקנון החברה
שקע תקע תאורה בע”מ: שיווק נורות ומערכות לדים הינו אתר מסחרי המשמש לרכישת נורות, תאורת LED, גופי תאורה, ספקים, נורות לרכב, כבלים, מפסקים ושקעים, רבי שקעים / מפצלים, שעון שבת / טיימר, סוללות, אביזרי חשמל. הגלישה באתר וביצוע רכישה , הינם בכפוף לתקנון האתר ובהסכמתך לתנאים הללו. תקנון האתר מתייחס לנשים ולגברים כאחד.

כל המוצרים באתר הינם באריזה מקורית, באיכות ראשונית וללא כל פגם. המותגים המוצגים הינם מקוריים בלבד. (בשום אופן לא מזוייפים או ממוחזרים).
רישום הפרטים במאגר המידע הממוחשב הוא לצורך פנימי בלבד מתחייבת לא לעשות כל שימוש מסחרי או כל שימוש אחר בפרטייך האישיים, מעבר לביצוע רכישתך מהאתר. שקע תקע תאורה בע”מ: שיווק נורות ומערכות לדים מציג מגוון מוצרים נרחב במחירים אטרקטיביים וזולים, ממיטב החברות והמותגים הקיימים בישראל.

תנאי שימוש באתר:
• אין להעתיק, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל צורה שהיא במידע המוצג באתר אלא אם אושר על כך בכתב מחברתנו.
• חל איסור מוחלט לנסות לחדור או לחבל במידע ובתוכן הקיים באתר לרבות עיצוב, גרפיקה, לוגוים, תמונות, ותוכן מילולי.
שקע תקע תאורה בע”מ: שיווק נורות ומערכות לדים שומרת לעצמה את הזכות לתבוע כל אדם או גוף העושה שימוש כוזב בכל אחד מהסעיפים הללו, וכן צפוי להליכים משפטיים, פליליים ואזרחיים, הקבועים בחוק.

ביצוע רכישה:
• לאחר ביצוע הרכישה מהאתר, יבדקו הפרטים שנרשמו והשלמת הליך העיסקה תבוצע טלפונית עם הלקוח . מיד לאחר אישור הרכישה ע"י חברת האשראי, תימסר על כך הודעה ללקוח בדבר אישור ההזמנה, תוך 48 שעות.
• אין שקע תקע תאורה בע”מ: שיווק נורות ומערכות לדים אחראית על כל שינוי במחיר המוצר לאחר שנרכש ושנשלח ללקוח, ולא תינתן אפשרות זיכוי או החזרה מהסיבה הנ"ל.
• ביטול: זכותו של הלקוח לבטל את הרכישה על ידי הודעה בכתב, תוך ארבעה עשר ימים ממועד הרכישה. בכל מקרה של ביטול רכישה יחויב חשבונו של המבטל בדמי ביטול בגובה 5% (עד 100ש') משווי הרכישה ובתוספת עלויות דמי טיפול ומשלוח.
• הלקוח ישא בנוסף בעלות המשלוח שבוצע גם אם טרם קיבל את המוצר וזאת במידה שהמוצר נשלח זה מכבר ללקוח.
• באם נפלה טעות כלשהי בתיאור המוצר לרבות מחירו, דגם או תמונה המוצגת להמחשה, אי לכך לא יחייב הדבר את שקע תקע תאורה בע”מ שיווק נורות ומערכות לדים לספק את המוצר. •החזרת מוצר, תוך 14 יום, באריזתו המקורית. אין באפשרות הלקוח להחזיר מוצר לאחר שהותקן, ושנעשה בו שימוש.